Regnskabsmedarbejder

 

Har du en baggrund inden for regnskab og løn og ikke mindst også en interesse for tal og øje for detaljen? Har du også en serviceminded tilgang til opgaverne, og trives du i en mindre organisation, så har vi et spændende job til dig...

Med reference til Head of Finance & administration indgår du i vores Business Support-funktion, som har ansvaret for økonomi, administration og HR-administration. Vi varetager en bred vifte af forskellige opgaver, og du er med til at sikre, at de interne processer fungerer optimalt og er brugervenlige. Sidst men ikke mindst er du også med til at sikre, at vores ledergruppe og kolleger får den nødvendige support.

Du er således en vigtig kollega med en bred kontaktflade på tværs af organisationen, og du skal være med til at videreudvikle vores administration. Der vil derfor være gode muligheder for at præge din egen stilling.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Bogføring
  • Lønadministration
  • Ferieadministration
  • Leverandørbetalinger
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Hensættelser
  • Rejseafregninger
  • Håndtering af timerapporter m.fl. fra vores time-og sagssystem (Timelog)
  • Bidrage til månedsafslutningen samt rapporteringen
  • Moms
  • Indberetninger
  • Administrativ støtte til Salg, HR og ledergruppen

Om dig

  • Uddannet inden for regnskab og bogholderi med minimum 5-7 års erfaring
  • Erfaring med lønadministration bl.a. fra Dataløn eller lign.
  • Kendskab til Visma e-conomic, som er vores ERP-løsning
  • Erfaring med Timelog som er vores tidsregistreringssystem
  • Du behersker Excel samt dansk i skrift og tale, og så kan du begå dig på engelsk

Personlighed

  • Serviceminded og imødekommende
  • Fagligt robust og selvstændig i din tilgang til opgaverne
  • Kvalitets- og ansvarsbevidst
  • Er struktureret og arbejder vedholdende og fokuseret
  • Åben over for forandringer

Vi tilbyder

En spændende hverdag, med mange alsidige opgaver og gode kollegaer, og hvor din indsats værdsættes. Arbejdsmiljøet hos A&E er uformelt og præget af dynamik, fokus og effektivitet. Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn tilpasset dine kvalifikationer, pensionsordning, mulighed for deltid samt gode personlige og faglige udviklingsmuligheder m.m.

Vi glæder os til at byde dig velkommen som vores nye kollega.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV via linket nedenfor. Vi indkalder løbende til samtale og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

Tiltrædelse:

Hurtigst muligt.

Vil du vide mere?

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Finance & administration Klaus T. Dehn på ktd@aoge.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning sammen med dit CV via Jobindex - klik her.

__________________________________________________________________________________________________________________

Andreasen & Elmgaard A/S er en rådgivende ingeniørvirksomhed som gennem 20 år har hjulpet kunder inden for pharma-, biotek- og medicoindustrien med at finde de bedste løsninger og nå i mål til tiden. Vi sætter en ære i at levere høj kvalitet og være en samarbejdspartner, som vores kunder kan regne med. Vi tilbyder rådgivnings- og konsulentydelser inden for blandt andet projektledelse, produktudvikling, proces- og produktionsudstyr, kvalitetssikring og kvalificering/validering. 


Digital health

Medico-virksomhederne har kastet sig over digitaliseringens muligheder, når de udvikler og producerer ...»

Nyudnævnelse Mark Lindhardt

Mark tiltrådte i 2020 som Head of Marketing & Business Development hos Andreasen & Elmgaard ...»

WHO: World Health Organisation

WHO: World Health Organisation  ...»

TOC

TOC: Total organic carbon ...»

Vi er medlemmer af